جستجو

ریل تاندم باکس

مشاهده به عنوان جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

ریل کشو زیر سینکی دیواره فلزی تاندم باکس بلوم مدل اینتیوو

intivo یک سیستم کشویی همه کاره با طراحی جدید و منحصر به فرد است که با ظاهری ساده و مدرن امکان خلق ترکیب های رنگی خاص را برای طراحان فراهم می سازد. با تاندم باکس intivo زیر سینکی ، شما می توانید بهترین استفاده را از فضای کابینت های زیر سینک در آشپزخانه ببرید. این سیستم با قابلیت نصب دیواره دوبل فلزی این امکان را به شما می دهد تا از تقسیم کننده های بلوم جهت بهینه سازی فضای داخلی کشو استفاده کنید. intivo با پشتیبانی از ویژگی های بلوموشن ، servo-drive و ... فناوری کاملی را به وجود آورده است.
تماس برای قیمت

ریل کشو زیر سینکی دیواره شیشه ای تاندم باکس بلوم مدل اینتیوو

intivo یک سیستم کشویی همه کاره با طراحی جدید و منحصر به فرد است که با ظاهری ساده و مدرن امکان خلق ترکیب های رنگی خاص را برای طراحان فراهم می سازد. با تاندم باکس intivo ، شما می توانید بهترین استفاده را از فضای کابینت ها در آشپزخانه ببرید. این سیستم با قابلیت نصب شیشه در کناره های کشو طرح های زیبا و خاصی را خلق می کند. intivo با پشتیبانی از ویژگی های بلوموشن ، servo-drive و ... فناوری کاملی را به وجود آورده است.
تماس برای قیمت

ریل تاندم بلوم مدل بدون قفل بدون بلوموشن

Tandem سیستم باز شو بلوم ویژه کشوهای چوبی است. از این سیستم می توان در تمام نقاط منزل استفاده کرد. ریل های تاندم بسیار مناسب کشوهای سنگین است. کیفیت بالای حرکت و قیمت پایین از ویژگی ریل تاندم 510 میل بدون قفل بدون بلوموشن بلوم است. تفاوت اصلی این ریل با دیگر ریل های تاندم در 2 مورد است: مجهز نبودن به قفل جهت جداسازی راحت کشو از ریل عدم نمایش کامل ریل در هنگام باز شدن (دسترسی به بخشی از فضای داخلی کشو مشکل است) عدم تجهیز به ویژگی بلوموشن (آرامبند)
تماس برای قیمت

ریل تاندم بلوم مدل بدون قفل با بلوموشن

TANDEM یک سیستم بازشو بلوم ویژه کشوهای چوبی است. از این سیستم می توان در تمام نقاط منزل استفاده کرد. ریل های تاندم بسیار مناسب کشوهای سنگین می باشند. کیفیت بالای حرکت ، مجهز بودن به سیستم بلوموشن (آرامبند) ، و قابلیت تقسیم بندی توسط تقسیم کننده ها از ویژگی های ریل تاندم بلوم است. تفاوت اصلی این ریل با تاندم با قفل در 2 مورد است: مجهز نبودن به قفل جهت جداسازی راحت کشو از ریل و عدم نمایش کامل ریل در هنگام باز شدن (دسترسی به بخشی از فضای داخلی کشو مشکل است)
تماس برای قیمت

ریل تاندم بلوم مدل فشاری

TIP-ON for TANDEM یک سیستم مکانیکی برای باز شدن خودکار کشوهای تاندم است. در این سیستم برای باز شدن کشو کافی است درب کشو را کمی به داخل فشار دهید، در این هنگام مکانیزم تیپانی عمل کرده و کشو را به بیرون پرتاب می کند. این ویژگی آزادی عمل بیشتری را برای کاربران به دنبال خواهد داشت.
تماس برای قیمت

براکت نگهدارنده دیواره شیشه ای ریل تاندم باکس بلوم

براکت نگهدارنده دیواره شیشه ای بلوم این امکان را برای شما فراهم میکند تا از شیشه در کناره های کشوی تاندم باکس خود استفاده نمایید.
تماس برای قیمت
Close
فیلتر بر اساس پاک کردن همه
تولید‌کنندگان
فیلترها
Sort
display